Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 15 maart 2018

My Type

Heb je die leuke trui al gezien van de Durable Cosy Fine? Wat een heerlijke trui voor de lente is dit!
Cosy Fine is een bijzonder fijn garen dat ook goed blijft na veel dragen en wassen.


Wieke van Keulen ontwierp dit patroon voor Durable, je kunt het uitgebreide Nederlandse patroon hier downloaden. De streep maakt het ontwerp sportief en je kunt uiteraard alle kleurencombi's maken die je maar wilt. Voor de streep is hier Durable Glam gebruikt, maar een andere kleur Cosy Fine kan uiteraard ook.


Wieke komt ook weer op ons Brei- en Haakfestival op 2 juni! Ze neemt deze trui dan ook mee en ook nog een nieuw ontwerp voor een zomertrui. Ook het Tunisch Avontuur neemt ze dan mee, het patroon zal tegen die tijd weer beschikbaar zijn.

Had je die datum nog niet vrijgehouden in je agenda? Zou ik zéker doen, er komen weer leuke workshopjes aan, bekende en onbekende ontwerpers geven acte de présence en het wordt een heerlijke handwerkmiddag. Save the date: zaterdag 2 juni 2018 het 3e Zeeuwse Brei- en Haakfestival.






2 opmerkingen:

  1. Mooie trui inderdaad. Ik heb zo'n zin het haak en breifestival. Hij staat al een hele tijd in mijn agenda en heb extra vrij gevraagd bij mijn werk :-).
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik durf er niet echt aan te beginnen, als ik kleding haak lijkt het net alsof ik vierkant ben .

    BeantwoordenVerwijderen