Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 4 december 2017

Kleur!

O, wat jammer dat een zondag zo snel voorbij gaat! Zo'n dag van niet werken, genieten van elkaar en even alle zorgen aan de kant. Maar ja, de zondag bestaat bij de gratie van die andere 6 dagen dus zetten we de schouders er maar weer onder.

Daarom een kleurrijk projectje op de maandagmorgen! Cathrien haakte in no-time deze heerlijk warme kol van 4 bollen LangYarns Viva. Hier word je toch vrolijk van?

(foto's Cathrien Cijsouw)

Ze werd geïnspireerd door een kol die bij ons op de toonbank lag, een heel eenvoudig patroon waarbij de prachtige kleuren van dit garen goed uitkomen. Je vindt de beschrijving van deze kol bij KatKatKatoen. Cathrien gebruikte 4 bollen en haakte met nld 4,5.


LangYarns Viva is een heerlijk zachte draad van 100% merino. 50 gram = 110 meter € 5,95.
Je kunt dit prachtige garen ook bestellen via onze Webshop www.blij-dat-ik-brei.nl.




1 opmerking:

  1. Super dat die sjaal nog op de toonbank lag (ik herinner me nog van je blogbericht dat je toen je hem maakte veel aan je hoofd had en nog net tot 2 kon tellen). Deze versie is ook écht heel mooi geworden. Speciaal garen, moet ik dringend eens proberen! Dankjewel voor de vermelding en een fijne dinsdag gewenst,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen