Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 21 april 2017

Warme voeten

Sokken breien blijft razend populair. En wees nu eerlijk, de wolletjes zijn ook onweerstaanbaar. Met de huidige verfprocessen kan er van alles op de wol geprint worden.
Deze wolletjes heb ik ook nog in de kast liggen. Als bolletje zijn ze "wel leuk":

... 670 trekking xxl 671 muster trekking xxl 671 trekking xxl 672 mustertrekking xxl 670 trekking xxl 671 muster trekking xxl 671 trekking xxl ...zitron trekking xxl farbe 673 art nr 08 04 673 lieferzeit 2 4 werktage ...

Als sok zijn ze léuker! Want dan zien ze er namelijk zo uit:




Liever een wat minder kleurig patroontje? Deze is ook leuk (Regia)!

Falls Sie diesen Garn gerne Probefühlen möchten ist hier der ...

De bollen kosten 7,95 per bol (100 gram, 420 meter, ruim genoeg voor sokken tot maat 46).
De voorraad is beperkt hoor 😉.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je precies zo'n gaaf streepjes-patroon krijgt Jeanet. Mooie sokken én lekker warm ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat een mooie sokkengaren.

    BeantwoordenVerwijderen