Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 19 januari 2017

Olifantje

De koffie pruttelt, alles staat klaar. Nog even niemand te zien dus ik kan nog net even bloggen voor de brei- en haakclub weer begint vanavond.
Kort blogje hoor!

Vers van de pers: een superleuk patroon van een schattig olifantje Nina!


Dit is het nieuwste ontwerp van KrissieDolls. Wees eerlijk, onweerstaanbaar leuk! Je kunt het Nederlandse patroontje kopen op de website van KrissieDolls.

Zoooo en nu een avondje beppen, kletsen, lachen, haken en breien!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een schatje 😍
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt onweerstaanbaar. Wat een snoezig olifantje.

    Groetjes en een fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen