Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 8 december 2016

Hohohoho..........!!!

Hohohoho........! Een speciale, eenmalige Kerst-editie van Unicat is vandaag gearriveerd... 😀


Een prachtige dieprode kleur, gecombineerd met grijs en wit. Heel mooi voor de Feestdagen maar zéker ook voor lang daarna.... Hieronder 2 voorbeelden hoe het kleurverloop kan zijn.


Er is een beperkt aantal bollen binnengekomen, jullie weten het ondertussen al: op = op en wie het eerst komt/mailt/belt heeft de meeste kans. De kleur is niet meer na te bestellen.
Details:
50% katoen/50% acryl, 900 meter op een bol. € 24,95 per bol.

Helaas lieve lezers, de bollen zijn binnen een uur verkocht........! Zaterdag heb ik weer andere kleuren in de winkel.

In de loop van morgen/vrijdag wordt er ook nog een grote levering met reguliere kleuren bezorgd, vanaf zaterdag zeker in de winkel. Natuurlijk maak ik daar ook weer een foto van. 

Dan meld ik ook alvast de openingstijden voor de Feestdagen:

Op zaterdag 24 december zijn wij gesloten. (Tenslotte is is iedereen bezig met boodschappen doen - dan doen wij dat ook 😉).
Dinsdag t/m vrijdag 27 t/m 30 december zijn wij geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur (let op, dat is dus wat later dan normaal!)
Op zaterdag 31 december zijn we gesloten.
Uiteraard staan we vanaf dinsdag 3 januari weer op de gebruikelijke openingstijden voor jullie klaar.



3 opmerkingen:

  1. o, die zijn heel mooi van kleur!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren. Logisch dat dit te gekke garen zo snel was uitverkocht.
    Er lopen met kerst vast een paar mensen met zo'n prachtige omslagdoek om.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zojuist al ontvangen. Was is 't ie mooi!, superblij met de snelle service

    BeantwoordenVerwijderen