Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 14 oktober 2016

Surprise!

Hoera! Vandaag kwam mijn verrassingsdoosje unicat binnen. Ik had gevraagd om een nood-doosje op de sturen, tussen de reguliere bestellingen door omdat ik bijna door de hele voorraad heen was. Ik weet dan niet precies wat er deze richting opkomt, maar het is weer veelbelovend :-)
Deze keer dus weer verschillende lengtes! Bedenk dus goed wat je wilt maken met deze bollen. Normaal verkoop ik bollen van 900 meter, langere lengtes bestel ik uiteraard op verzoek. Op mijn blog kun je onder het label Unicat heel veel links naar verschillende patronen vinden, vrijwel altijd gemaakt van 900 meter.
Wil je breien met dit garen, dan is 750 of 500 meter vaak al genoeg, zeker als je een kantpatroon neemt. 1090, 1270 en zelfs 1500 meter gebruik je voor royale gehaakte omslagdoeken, cirkelvesten, etc.

Hier komen ze, vers van de pers:

1500 meter, € 41,95 - kleuren grijs/roze en Malediven

1270 meter, € 35,50 - kleuren Rood, Vintage en Helgoland

 1090 meter, € 29,95 kleuren Herfst en Horizon

 900 meter, € 24,95 kleuren denim-kers, Rookkwarts, wit-rood
daaronder: Drijfhout en Hazelnoot

 750 meter, € 19,95 kleuren Noordzee (grijs is meer blauw!) en Denim-Smaragd

De mini's van 500 meter, € 13,50 
Boven Strandkiezel en onder Boerentuin.

Graag laat ik je nog een prachtig voorbeeld zien van de kleur Drijfzand, wat een prachtige sjaal en zo mooi gefotografeerd! Unicat kan prachtig zijn in natuurtinten :-)
Op Villa Zeezicht vind je nog veel meer prachtige foto's van deze sjaal op ons prachtige Zeeuwse strand. Patroon is de Windmill-sjaal van Sascha. (bij ons te koop)

4 opmerkingen:

  1. Joepie net op tijd, was van plan om morgen langs te komen. Mail gestuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren, iedere keer weer, en de namen zijn ook zo mooi, bijna gedichten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Jeanet wat een prachtige kleuren echt geweldig

    BeantwoordenVerwijderen